پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227710
سونامي جمعيت در راهپيمايي امروز مي گويد ما به آرمانهاي امام راحل پاي بند هستيم
تاریخ انتشار : 1395/11/22 15:51:44
نمایش : 1247
امام جمعه بخش باباحيدر گفت: اين اقيانوس و سونامي جمعيت در راهپيمايي ۲۲ بهمن به استکبار جهاني مي گويد ما به آرمانهاي امام راحل و رهنمودهاي رهبرمون همچنان پاي بند هستيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجه الاسلام ياوري امام جمعه بخش باباحيدر آغاز سي و نهمين سال نظام مقدس جمهوري اسلامي را تبريک گفت واز شرکت باشکوه مردم در راه‍‍‍پيمايي ۲۲ بهمن تشکر وقدرداني کرد و گفت:اين اقيانوس و سونامي جمعيت در راهپيمايي ۲۲ بهمن به استکبار جهاني مي گويد ما به آرمانهاي امام راحل و رهنمودهاي رهبرمون همچنان پاي بند هستيم.

خطيب نماز جمعه باباحيدر گفت: آمريکا و در راس آن ترامپ با همه تهديدات و هياهويي که به راه انداخته طبل تو خالي است. در فرودگاه يک بچه ۵ ساله را دستگير مي کنند و دستبند مي زنند تا امنيت بادکنکي آمريکا را  به خطر نياندازد و نترکاند.

 مسئولين به پاس قدرداني با جديت به مردم خدمت رساني کنند

ايشان در يايان از مسئولين خواست به پاس قدرداني از اين ملت فداکار و هميشه در صحنه با تمام جديت خدمت رساني به مردم به ويژه در حوزه اقتصادي و وضعيت معيشتي مردم تلاش کنند و با استفاده از ظرفيتهاي داخلي اقتصاد مقاومتي را تحقق بخشند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html